Podcast Update #2

⇒ De la un simplu podcast din dormitor la un serial pe Netflix pare o distanță uriașă și totuși nu imposibilă. Hrishikesh Hirway venise cu ideea în 2014 de a-i provoca pe artiști să-și  „descompună” melodiile, scoțând la iveală povestea din spatele versurilor. Astăzi, podcastul său, „Song Exploder”, trece la un nou nivel: serial-documentar, sub logoul Netflix. Mai multe detalii aici.

⇒ “Before you get to another one, you gotta get to The First One”, susține DJ Khaled. Sigur îl cunoști și probabil deja îl auzi rostindu-și replicile celebre, precum „We the best” sau „Another one”. Începând cu 15 octombrie îl poți asculta pe Amazon Music, povestind și dezbătând drumurile spre succes cu prietenii săi, „the most iconic artists on the planet”. Iată cum, ușor, ușor, toate starurile vor ajunge să aibă propriul Podcast. Dar cel mai important, fiecare dintre ele își nișează episoadele, alegând teme potrivite stilului lor. Și ce alt subiect mai bun i s-ar fi potrivit lui Dj Kahled decât succesul? Iată și teaserul său.

⇒ Și dacă tot veni vorba despre Amazon Music, de cât timp platforma redă și podcast? Din 16 septembrie, artiști precum DJ Khaled, Becky G, Will Smith, Dan Patrick și alții vor fi gazda show-urilor pentru ascultătorii din SUA, Marea Britanie, Germania și Japonia. Cu alte cuvinte, Amazon își lărgește sfera de activitate, pășind pe urmele lui Spotify sau Apple Music, care deja cunosc foarte bine succesul oferit de podcasts. Click pentru comunicatul de presă postat chiar pe blogul Amazon.

⇒ Un studiu recent arată cum ascultătorii de muzică pe Spotify devin „podcast adopters”. Nu este neparărat vorba despre o concurență între cele două tipuri de streaming. Platforma reușește să împace ambele tabere. Cu toate acestea, există diferențe între timpul pe care ascultătorii îl dedică muzicii și cel pe care îl oferă podcastului.  Despre comportamentul utilizatorilor pe Spotify, află mai multe aici.

⇒ Se pare că există o asemănare între promovarea unui podcast și un principiu economist de secol XIX. Este vorba despre teoria 20%-80%, susținută de Alfredo Pareto. El observase că doar era suficient procentul de 20% de vrejuri de fasole pentru a da 80% din recoltă. În cazul podcastului, teoria se poate traduce astfel: micile eforturi vor da rezultate mărețe. Mai multe sfaturi despre cum să îți crești podcastul, chiar aici.

⇒ Sony Music Entertainment și-a anunțat noua colaborare cu Campside Media. Din 1 octombrie, vor fi „parteneri de crimă în serie” pentru podcastul „Chameleon”. Seria de episoade se vor contura în jurul poveștii „Hollywood Con Queen”. Despre acest personaj și investigațiile care vor urma, iată mai multe detali.

 

1 Comment. Leave new

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu