⇒ Recent, Spotify revine cu o nouă opțiune pentru ascultătorii de podcast: bookmarking „Your Episodes”. Funcția îți permite să adaugi foarte ușor episoade din orice podcast la playlistul favoritelor tale. Află mai multe aici.
⇒ Podcave este o platformă nouă care reunește trei funcții esențiale pentru un creator de conținut: „plan, publish, promote”. Cum funcționează și cât de eficient pare a fi, ai totul explicat într-un minut. Chiar aici.
⇒ Noile lansări ale Youtube-ului par să îl ducă, pentru un moment, în umbră pe Spotify. Dacă 85% din muzică este redată în prim-plan pe un device, atunci restul de 15% ar putea fi folosiţi pentru ad-urile exclusiv audio și pentru cele targetate în funcție de muzica ascultată, opţiuni adăugate recent de platformă. Mai multe despre asta, în declaraţiile unor oficiali ai Youtube.
⇒ Rephonic vine în ajutorul PR-iștilor și advertiserilor cu research-ul de care au nevoie. Reach, date demografice, contacte și tot ce ai nevoie pentru a găsi podcastul potrivit pentru client sau pentru propriul brand. Chiar aici.
⇒ Cei mai mulți recunosc valul pe care s-a urcat podcastingul la noi și în afară. Unde se îndreaptă și cam ce schimbări ar putea cunoaște în viitorul apropiat, află din partea unui om de Social Media.
⇒ Se pare că după marele lockdown din acest an avem parte și de studii care ne aduc rezultate pozitive. Vorbim despre creativitatea „de-acasă” a locuitorilor din UK, despre podcasturi și muzică, născute chiar în aceste împrejurări. Cei de la Audio-Tehnica analizează căutările online despre acest subiect ale britanicilor din 30 de orașe. Află care dintre ele se remarcă cel mai bine la acest capitol și ce anume le aduce în top 15.